Ads

Ads

Sunday, December 29, 2013

2013-in Memory

Sepanjang 2013 nie, macam-macam aku lalui.Ada gembira.Ada sedih.Ada sweet.Ada pahit.Ada bahagia.Ada kecewa.Ada cinta?..ohh..tu takde..tu tajuk lagu.Haha..

Apapun aku belajar banyak benda sepanjang tahun 2013 nie.Pelajaran dan pengajaran yang amat berguna sama ada secara langsung atau tak langsung.

Dan kalau aku nak compare tahun 2013 dengan tahun 2012, aku rasa 2013 adalah lebih baik dari beberapa sudut.Cuma ada sikit sway di penghujung 2013 yang menyebabkan hidup aku agak kelam-kabut sejak kebelakangan ni.

I think 2013 is a bad year to talk about love.Cinta yang putus di tengah jalan tu aku tak boleh berbuat apa-apa.Menyesal, lega, marah, kesian..ah..entahlah..bercampur-baur.
From that, I learnt a lot.

Azam?Takde beza kot dengan tahun lepas.New year, just same goal.Cuma this year, I've to put more effort on my study.

Overall untuk tahun 2013 nie, aku bagi 3 bintang *pengaruh Maharaja Lawak..hehe*.

P/s:Dan kedatangan 2014 nie sedikit tidak menggembirakan aku because holy shit..I 'm getting older!!!..turning 22 already.
Dear time, please stop.Let me stay sweet 21 forever.

Related Posts Plugin for WordPress, ...