Ads

Ads

Sunday, April 9, 2017

Aku tak tau kenpa tapi semenjak akhir-akhir ni aku rasa hidup ni sangat2 meaningless.
Aku rasa macam hari-hari yang aku lalui hanya kerana untuk melengkan rutin hidup aku seharian.
Tiap hari pergi kerja sebab, balik,tidur..ulang benda sama untuk  hari berikutnya.
Entah kenapa aku rasa aku takde hati untuk rutin-rutin aku tu.Aku lakukan hanya sebab mengikut kitaran rutin.

Susah nak gambarkn tapi aku rasa sangat meaningless rutin-rutin aku tu..
Now I'm about to cry..I don't know why..

Monday, February 27, 2017

Thus is life..

Kala jari jemari aku menaip ini,
Nun jauh di penjuri hati,
Terbit rasa sunyi,
Lagu, guitar dan teman-teman,
Hanyalah reda yang seketika,
Apabila kembali menyendiri,
Sunyi tebit kembali.

Monday, February 20, 2017

20/2/2017-10.57 p.m.

Sangat-sangat kecik hati hari ni.
Sokongan dan dorongan yang diharapkan dari orang yang paling dekat, tetapi sebaliknya...entahlah..
Aku sangat kecewa dengan sikap tertentu dengan orang tertentu.
Kekecewaann yang aku pendam hanya dapat diluhkan kat sini...


Saturday, February 18, 2017

Sebenarnya..

Semakin jauh raga melangkah, semakin hati kita mendekat...

Friday, January 27, 2017

....

Broken inside....
I'm just so sad that I can tell nobody :'(

Monday, January 23, 2017

Rindu..

Kepada entah siapa..
Aku rindu... :(

Saturday, January 14, 2017

Tak Terlihat

Biarlah cinta itu tak terlihat
Tak diketahui
Biarlah hanya aku yang tahu ianya ada
Sampai satu hari nanti
Luputlah ia sendiri
Kerana aku telah cukup menyayangi.

Sunday, January 8, 2017

Episod 2-Azam

Cinta

Tahun 2016 bukanlah tahun yang indah untuk percintaan.
Mengecewakan.Melukakan.Menyedihkan.
Cerita cinta yang entah ke mana.
I ended the year with title "single".But, it;s okay for me.
Lesson learnt. :_(

Azam 2017

2017 nie aku ingin meletakkan career sebagai top priority.Nak belajar sebanyak mungkin selok belok pekerjaan.So by mid-year, I can switch to other comapany(sorry bos..hehe).Untuk kekal dekat company sekarang ni, macam memenatkan.Kerja overloaded and takde masa untuk diri sendiri.
That's all my resolution.
This year, I wish to spread more love to people around the circle.Hopefully, it would bring happiness that I'm looking for.


Related Posts Plugin for WordPress, ...