Ads

Ads

Thursday, April 24, 2014

A share of 8share..




Tadi waktu log in akaun http://8share.com/my,tengok-tengok dashboard rupa-rupanya dah tercapai total earning aku RM50- minimum amount untuk
cash out.Actually,I've  cashed out twice before.The last time was around six months ago.Tu pon sebab aku jarang-jarang mempromosikan kempen2 diorang nie.
Sampailah kebelakangan nie ada masa sikit so sempatlah share kempen2 diorang nie dan tercapai balik RM50.

Personally, aku rasa 8share nie platform yang bagus jugakla untuk buat duit tanpa modal Walaupun mungkin agak mengambil masa untuk capai RM50 tu.
Daripada dok online
berjam-jam tak dapat apa-apa,apa salahnya share kempen2 yang ada dekat 8share nie.Memanglah nilai bagi setiap unique visit tu
kebiasaannya cuma RM0.20 je,tapi kalau ada ramai
kenalan kt facebook, follower kat twitter takpon kat media2 sosial yang lain, ditambah dengan sedikit kerajinan,aku rasa nak capai RM50 takdelah makan masa sangat.
Memandangkan keadaan ekonomi aku yang tak mendesak buat masa nie,aku rasa nak biarkan je dulu.Nak collect lagi.Dah cecah RM100, macam tu baru aku nak cash out.


Anyway,I would like thanks so much to those who were willing to click on my ads at my twitter account as well as at this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, ...