Ads

Ads

Tuesday, October 31, 2017

Hidup single tu..

Da lama aku tak mengemas kini blog ni.Sibuk tu satu hal , lagi satu macam takde benda happening sangat yang jadi untuk aku luahkan kat sini.

Cuma kali ni aku nak share feeling sebagai jejaka single..
First of all, memang betul kata-kata "money can't buy happiness".
Hidup sebagai single ni akan menimbulkan kesunyian tatkala balik kerja dan duduk sensorang kt rumah.Untuk aku menghilangkan kesunyian, aku biasanya akan spend time macam ytengok wayang  atau lepak dengan member-member.Tapi kesunyian tu akan hilang sementara dan datang kembali bile balik rumah.Hard to tell but there's empty feeling inside.

Secondly, waktu stress tak dapat nak luahkan kat sape-sape.Nie satu kekurangan la sebagai single man.Kadang-kadang kita rasa memerlukan seseorang untuk mendengar dan meredakan tekanan.Being single means kena keep and deal sendiri dengan diri.
Kawan-kawan?Memang bole jugak nak luahkan tapi ade certain situasi yang lebih selesa andainya diluahkan dari hati ke hati sebagai pasangan.
At the end, how am I as single man deal with stress?Easy,smoke slow and deep.

Last sekali, as time passes by, banyak orang sekeliling kita membawa diri dengan kehidupan masing-masing apabila mereka berkahwin.
Tinggallah aku meneruskan bahtera hidup sendirian..
Related Posts Plugin for WordPress, ...